Trött som en urholkad bakpotatis

Så har Josefine åkt hem och jag är trött. Hon är inte jobbig att ha för fem öre men jag sover inte riktigt på nätterna när jag har henne här. Eftersom jag är hörselskadad är jag rädd att jag inte ska höra henne om hon vaknar. Jag har därför i hörapparaten och det gör att jag hör ljud jag inte annars brukar ta notis till på nätterna då jag inte har den i. Jag är också rädd att hon ska vända och vrida på sig så pass att hon ramlar ur sängen på andra sidan och det vill jag ju inte. Jag har väl sovit 3 timmar sammanlagt inatt för att hon vid 5 då gnällde och grät lite efter det halvsov jag fram till hon väckte mig vid 7.

Jag sov visserligen en timme på soffan när hon sov förut men det räcker inte. Jag skulle nog kunna somna nu och sova resten av natten men risken finns att jag vaknar vid 4-5 imorgon bitti och vad gör man vid den tiden när alla andra sover? Kan ju inte direkt börja städa här.

Tur att jag inga småbarn har själv för då hade jag säkerligen somnat före Bollibompa.

Här är ett klipp på Josefine och Nogger som äntligen har fattat att Josefine inte är farlig.

 

Här är även några fina kort på Josefine. Jag ser alltid ut som ett åkerspöke så mig slipper ni se på nya kort idag.

 

 

Bus i sängen är alltid kul

 

Att leka tittut bakom gardinen är också rackarns roligt

 

Taget genom katternas ena tunnel

 

Här poserar hon så fint så, i bakgrunden ligger Nogger med två ficklampor till ögon

 

Från det vi kom hem till mig igår fram tills hon satte sig vant här tog det 2 minuter

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha katten ser fan farlig ut där i bakgrunden ju.



Härligt att du är nöjd med helgen. Lustigt hur nojjig man är med andras barn men inte med sina egna.



kram på dig tjejen

2010-03-21 @ 19:43:17
URL: http://blogg.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback