YES nån jävla rättvisa finns det iallafall

När Pauline åkte ut mot Crucified barbara så höll jag på att sätta påskmusten i fel strupe. När sedan Alcazar åkte ut mot Jessica så var jag övertygad om att tittarna missuppfattat hur man skulle rösta. När sen Orsa Spelmän slog ut Neo så höll jag på att gå i taket. Vad fan är det för miffon som röstar egentligen?

Men nu fanns det nån rättvisa iallafall. Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson är klara för finalen nästa lördag i Globen. THANK GOD!

 

 



Kommentarer
Postat av: Björn

Heja Orsa spelmän! Miffo... tala för dig själv!

2010-03-06 @ 22:21:20
Postat av: Linda

Ja jag har ingen åsikt alls men tycker att Pernillas hår är otroligt fint. Skulle vart svart bara så hade det vart perfekt!!

2010-03-07 @ 12:57:57
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Helén

Håller med om hur röstningarna är åt helvete! Samma i lets dance - vilka åker ut!??? UT MED WILLMANNEN..... Jag funderar starkt på att bara se danserna o sen skita i röstningen för jag blir bara så förbannad!

2010-03-09 @ 12:19:55
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback