1 maj

Inatt kunde jag bara inte somna med masken på mig. Jag slumrade till några sekunder bara men vaknade strax efter. Eftersom det blåser luft i käft och näsa så verkar jag bli skitpigg av det där. Jag låg säkert i en timme och inte kunde somna. Jag ville ju sova så jag sov utan masken. Det tog 10 minuter innan jag somnade men imorse var det som vanligt. Trött som en gnu så jag har ju märkt en liten skillnad iallafall.

Idag är det 1 maj mina vänner, en röd dag fast det är lördag men visst känns det som en söndag? Det kan nog folk hålla med mig om som inte kommer in på systemet idag. Men skönt för folk som vanligtvis brukar jobba på lördagar att få vara lediga idag. Grattis till er!

Snart är det dags att gå iväg till marknaden med Ewa. Det regnar inte....än.

Godmorgon på er.



Kommentarer
Postat av: Malin

Marknad, va skoj! Ha en trevlig dag!

2010-05-01 @ 10:51:37
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback