Det vilar en bajsförbannelse över min lägenhet

På 2 dagar har jag varit i min "nya" lägenhet ca 8-9 gånger och 3 gånger av dessa gånger har jag blivit så där panikartat skitnödig där borta. Det liksom börjar när jag vrider om nyckeln och går in, det är då det sätter igång. Det måste alltså vila en bajsförbannelse över min nya lägenhet eller hur? Eller också tar jag i så med lådorna mot magen att det trycks hela vägen ner genom tarmen och näst intill ut. Har ni någon teori? Jävla tur att jag tog med mig en toarulle upp dit för det mjuka pappret hon lämnade tog ju slut första dan.

Nyss var jag uppe med en låda, den sista för i kväll jag lovar gott folk. Så nu har jag lagt på en liten duk på hallmöbeln jag fick av hon som bodde där innan mig och ställt två ljus på. Jag kommer säkert ändra mig tusen gånger innan jag blir nöjd men just nu ser det hemtrevligt ut så fort man öppnar dörren för det är då man ser den direkt. Imorgon ska jag nog ställa dit en bordslampa också. Undrar om jag även ska ställa dit en korg med egna tofflor? Kanske kex och ost på en bricka i hallen? Efter 2 veckor som brickan har stått där kan jag ju säga att det är mögelost..fast flera sorter. Eller montera en sån där myntautomat man har på toaletter just på toadörren? För att bekosta mitt toapapper? Eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag kommer in i en viss butik i min lilla by där jag bodde innan så blev jag alltid nödig..ALLTID alltså!

Vet ej orsaken, men det är något som utlöser och sätter igång tarmarna..



Men hoppas att det går över, det vore ju hemskt om du skulle vara skitnödig hela dagarna i din nya lght!:)

2010-05-17 @ 21:18:34
Postat av: Anonym

The Majan skrev det inlägget alltså...

2010-05-17 @ 21:19:44
Postat av: Ka

Tarmen kommer ju helt klart fungera iaf ,perfekt!

Men ska de ske så ofta kanske mjukt papper e att rekommendera ett tag till ;)

2010-05-17 @ 22:15:27
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Wiilow

Hahha men oj...där ser man. Jag tycker du ska skaffa en myntapparat ;)

2010-05-18 @ 12:09:24
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Karin

Motion sätter ju igång magen. :)

Hoppas det är så, så det inte blir så att du ska sitta på den grisskära toaletten hela dagarna i alla fall... :D

2010-05-18 @ 12:12:38
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Emmelist

hahaha en bajsförbannelse? så jävla kul! alla som kommer och hälsar på dig framöver kommer måsta skita. se till att du aldrig är utan papper :D

2010-05-18 @ 12:51:04
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Jag tror att du bajsar revir!

2010-05-19 @ 19:03:52
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback