Klåda delux

Jag vaknade 4.15 av att jag hade klåda på ben och i ljumskarna, det var lite som i början av mina utslags karriär. Kunde inte somna om så jag gick upp och duschade, det sved på alla ställen jag hade kliat på. Jag låg ju i kalibad igår och vanligtvis brukar jag duscha på kvällen (får inte duscha tidigare) men var för trött och tänkte göra det när jag vaknade istället, det var tydligen väldigt ajabaja tyckte min kropp som hämnades. Jag fick med mig två nya produkter från hud som jag skulle testa. Nu har jag gjort det och jag blev förvånad hur bra det var, så Sune the tryrabbit (egen översättning) kan nu rekommendera dessa till sköterskorna som sedan ska tala om det för dom andra patienterna.

Igår stod jag 9 minuter i ljusbehandlingen, det var lite jobbigt för ryggen men det gick. Jag drömde mig bort att jag stod lite sexigt på en söderhavsö med solglasögon och det blåste lite lätt. Efter 6 minuter stod jag inte så sexigt längre utan försökte bara hitta ett sätt att härda ut i 3 minuter till. Det såg mest ut som att jag var enormt pinknödig om jag ska vara ärlig. Bytte ben varannan sekund typ.

Nu har klådan gett sig så kanske att jag nu ska försöka att somna om.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Skönt att du hittat något som fungerar!

Sv. Här var det inget fint alls, fortfarande runt 10 grader. :-(

2010-05-27 @ 09:10:18
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch jag avskyr klåda. Har själv massor av problem med detta.

Hoppas i alla fall det skall ge sig och om inget annat bli bättre snart för dig Pöss

2010-05-27 @ 09:20:46
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Karin

Så bra att du fick vara tryrabbit, och att det var så bra grejer !

2010-05-27 @ 14:14:00
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback