Märker stor skillnad

Inatt låg jag och vände och vred mig i över en timme. Fick lite panik då jag skulle upp kl 8. Hade masken på mig men den gör mig piggare redan innan jag ska somna. Jag blev förbannad och slet av mig den och somnade sen på 2 röda.

Jag vaknade 8.05 utan att jag hade hört alarmet på telefonen och var superdupertrött. Nu märker jag faktiskt skillnaden mellan att ha mask och utan. Inatt blir det mask tror jag minsann.

Det var sol igår, idag är det mulet så ingen solning på Ewas balkong idag alltså, trist.

Om 1 timme och 20 minuter ligger jag då i stålbadkaret. Jag ska tyvärr inte ligga i rummet själv utan har nån sorts sköterska med mig. Hoppas att hon inte kryper ner i badkaret för då skiter jag nog i min ryggont och springer iväg. Ingen dam över 50 i samma badkar som mig tack, och absolut inte naken.

Vad har ni för planer för tisdagen?


Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att du märker att masken gör nytta i alla fall !

Skulle väl lätt bli så att man struntade i den lite titt som tätt annars kanske, för det kan ju inte vara värst såhär i början, innan man blir van !

Ha, ha ! Det skulle ju vara rätt kul om en sköterska hoppade i ! ( I alla fall att läsa om det. :D )

2010-05-04 @ 11:26:44
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Hillevi

Ja, du vänjer dig förhoppningsvis snart. Jaså, du vill ha lammkött du?

2010-05-04 @ 15:26:49
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback