Nääää

Säg den lycka som varar länge.

Igår kväll tog jag den sketna klådastillande tabletten och inväntade tröttheten. Den kom väl en timme senare men inte den där däckande tröttheten som dagen innan. Jag tog på mig masken och somnade på stört. 5.30 vaknade jag och tog av mig masken och fortsatte och sova och jag har små svaga minnen av att jag kliade mig och mycket riktigt. När jag vaknade andra gången trodde jag att jag bara hade sovit en halvtimme men som i själva verket var 4 och såg och kände att jag hade kliat på mina lår så pass att det gått hål på några ställen. Undrar om det blir 7 resor värre efter att det varit bedövat kanske?

Idag står regnet som spön ner i backen och jag tänker på min stackars pappa som står ute och målar sin friggebod ute på landet. Ja dom har sovit där för första gången i år och då vill man ju helst att det ska vara bra väder men nej då, nu regnar det.

Det är tur att man är slarvig med var man lägger pengar och hittar så pass att man nu kan köpa toapapper och slippa ha Aftonbladets logga i häcken eller några roliga serier i musen. Det stoppar liksom upp mitt sexliv om ni fattar. Hur kul skulle det vara om nån asgarvade för att serierna var så roliga mitt i alltihop?
Jag och Ewa ska iväg och handla, eller ja, hon ska handla och jag ska hålla hårt i mitt toapapper. Japp så får det bli.

Vad ska ni göra i dag? Vad har ni för väder?


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Här är det regnigt och trist, men då hinner jag kanske i kapp lite inne också...

2010-05-15 @ 11:43:01
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Det är jättedimmigt och spöregnar. :-( Ska snyta mig, det är ungefär allt jag hinner.

Sv. Det var en dokumäntär på fyran+ imorse "Miraklet före födseln" eller något sådant.

2010-05-15 @ 11:54:31
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Anette

Här blir det att plugga trots att vi har +20 och strålande solsken :( gubben e fortfarande sjuk så då passar jag på att göra nödvändiga skolgrejer! Ha en skön helg!

Puss

2010-05-15 @ 12:22:24
Postat av: Nina

Duu.. skrapar med foten

Jag skulle behöva hjälp med en sak. Jag ska försöka få till "drinkbiljetter" till möhippan jag planerar. Jag har tänkt mig dem som "sedlar" där varje sedel (ca 10 stycken) har en ful/misslyckad bild på bruden, hahaha. Inget avancerat man jag kaaaaaan ju inte. Har du lust att hjälpa mig, om du kan och orkar och vill?

(Svara inte på min blogg, hon läser där hahahah.)

2010-05-15 @ 13:33:01
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Nina

Phew. Hon stack faktiskt inte utan att säga till, och så mjuknade jag för att hon inte trotsat mig och ja..

2010-05-15 @ 14:50:10
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback