Nu så!

Idag var jag ju på hud i vanlig ordning när det är tisdag och vet ni vad det innebär? Just det! Frikort! Jag har äntligen fått mitt fucking jävla frikort!

 

Ser ni vilket datum mitt frikort går ut? Just det 23 mars nästa år! Jösses vad jag kommer att springa på sjukhuset nu. Jag ska känna efter i vartenda litet organ, i varenda liten kroppsdel om jag månne behöver besöka en läkare. Jag ska iallafall ringa öron om en vecka då jag kan fylla på min mobil för just nu är det SÅ tomt på det att jag inte ens kan ringa en signal till nån mer än till 112 då. Jag kan ju i och för sig ringa dit och försöka få dom att koppla vidare? Går det? Nehe inte det nej.

Idag fick jag en guldstjärna av sköterskan för att jag inte hade kliat på mina armar och det ser SÅ fint ut på ryggen också och hon sa också att jag kan öka dosen med klådastillande så ikväll ska jag ta två piller så kanske jag slutar att klia helt på låren. Så får det bli!

 

Tjosan i trosan vad jag har burit kartonger och packat idag. Jag ska tvätta idag också och nu blir det en hel del maskiner då jag verkligen vill ha allt rent. Täcken och kuddar står på schemat bl a.

 

Här är det mulet och regnet hänger i luften. Hur är vädret hos er?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Så du kommer att bli värsta hypokondrikern nu då?

Svar på din fråga: Här är det ösregn...

2010-05-18 @ 15:49:44
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Sara

Varför heter du sune the girl ? :P

2010-05-18 @ 16:33:28
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: pezze( Jessica)

ja du...:)

det var sol i f.m o sen längre fram te e.m så kom regnet så... not so nice...



o bra att du lyckades attinteklia sönder huden!

Postat av: Emmelist

haha du ser där! man ska va norrlänning :D då får man lite sol! :D



frikort is the shit :D

2010-05-18 @ 18:07:10
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback