Oh noooooo

När jag var yngre lade jag en del pussel och då menar jag inte dom med 3 bitar med knopp. Varje gång tänkte jag: Tänk om det fattas nån bit så har jag suttit här i flera timmar till ingen nytta. Nu var ju inte dessa pussel på 5000 bitar men ändå.

Jack Harris är 86 år och fick ett pussel av släktingar 2002. Det har tagit honom 7 år att få ihop det, ja iallafall det mesta av det, för att vara exakt: 4999 bitar av 5000. Det fattas EN sketen bit! Tillverkningen av detta pussel har upphört. Ni kan ju tänka er så retligt. Jag hade nog fått psykbryt milt sagt. Ni kan tänka er att göra en sak och det äntligen är färdigt...tror man! Fruktansvärt. Stackars Jack.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback