Satan i gatan

Det var länge sen jag kände så mycket energi i min kropp som idag. Jag har som bekant burit en del lådor och nu har det blivit ännu fler plus att jag har tvättat. Jag mitt smartarsle kom ju på den underbara idén att eftersom lägenheten är tom däruppe så kan jag lika gärna hänga upp den fuktiga tvätten där. Sagt och gjort. Första maskinen klart, upp med den och hängde så mycket det gick att hänga på. Jag har ju en klädkammare nu och den är ju än så länge ganska tom och där hängde jag kläder och lakan, i badrummet är det kläder och kanterna på badkaret är nu full med underkläder. Ner i tvättstugan igen och invänta nästa maskin. Upp med den när den var klar. Gick upp hit en stund och tog med mig två lådor upp till lägenheten för att packa ur.

Ner igen då för att ta upp 2 täcken och hänga över dörrarna och tog då med mig tomlådorna hit upp igen. Jösses, tur att det inte är sådär jättetunga lådor annars hade jag väl legat med både ishias och diskbråck igen. Nu har jag cirka 6 lådor kvar och sen är det bara möblerna kvar! Är jag inte så otroligt jävla bäst eller? Ja precis! DET är jag.


Kommentarer
Postat av: Ka

Fiiifan vad skänt att flytta så nära. Jag hatar o packa ner tre trappor utan hiss för att en timmes färd senare packa upp tre trappor upp,hyrbil o kostnader. Nä man ska flytta som du :) Yes!

2010-05-19 @ 16:27:03
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Ka

Skönt*

2010-05-19 @ 16:27:36
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback