Sjötorp

Idag har vi vart och firat min syster i Sjötorp. Hon hade ingen aning om vart hon skulle utan hennes familj skulle bara ta med henne någonstans.

Hon visste heller inte att vi skulle komma dit. Det var våra föräldrar och min dotter som var stressad och uttråkad redan innan hon kom dit. Det är ju cruisin i stan och alla hennes kompisar började typ att dricka redan i förmiddags.

Det var väldigt god mat men också väldigt snordyrt men det ligger fint iallafall.

 

 

 

Jag glömde däremot att fota både syrran och resterande sällskap men ni överlever nog ändå va?




Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto- Känslor & TAnkar

jätte fina bilder!



Tack för dina ord.

Fish tank var lite knepig men gick att se på.



Många Kramar! Nu blir det snart utgång för min del. Hoppas du får e kul kväll! Kramar

2010-05-29 @ 20:40:05
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Malin

Ser jättefint ut. :)

2010-05-30 @ 18:37:44
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback