Speedway

Så är man hemma igen från matchen mellan Örnarna och Griparna. Det var första matchen för i år och Örnarna vann. Kul kul. Det var många avåkningar och nästan alla gånger i en och samma kurva. 850 pers hade hittat dit. Det var ganska lite för att vara första matchen.

Vi träffade en kompis till Ewa där och hennes manliga inneboende. Jag körde dit och hem och dom andra förtärde lite alkoholhaltiga drycker. Det var skittrevligt men när solen gick ner så frös jag som en hund.

Jag fick min Speedwaykorv! Så gott!

Här kommer det lite bilder och en video.

 

En mycket ung supporter

 

Gott gott

 

En tom bana

 

 



Väldigt dålig kvalité men lyssna på ljudet då hehe
'

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jääämarns va fort he gick :D å körven såg riktigt god ut!

2010-05-07 @ 11:54:30
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback