Städningen blev godkänd!

Inatt sov jag som en klubbad säl. Jag somnade runt 00.00 och vaknade 6.50. Tio minuter innan klockan ringde alltså. Kl 8 skulle fönsterputsaren komma. Stans bästa naturligtvis och det blev så vackert så. Man skulle kunna springa in i fönstret i tron att det står öppet så rent är det. Han har hållit på sen han var 14 fick jag höra men nu har dom tre sönerna tagit över så på äldre dar har han fått lära sig hur det är att leva med en dator, innan var det bara papper och penna.

Jag ringde min hyresvärd för en tid för besiktning och hon kom upp och hon hade inga anmärkningar alls. Så jävla underbart! Jag har nu låst den där förbannade dörren för sista gången och kan fokusera på denna lägenhet nu. Fick också veta att under dom här parkettliknande golvet är det korkmatta så när katterna springer från ena sidan av lägenheten till andra så hör inte grannarna det utan bara jag. Det känns bra. Man vill ju inte ha upp grannarna första veckan liksom.

Ute är det underbart väder. Nu är sommaren här!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Grattis! Vad skönt att ha det ur världen och att det gick bra, så du kan fokusera på allt nytt!

Sv. Shit, finns det belgiska som smakar som svenska, det måste jag kolla upp (har en frukt & gröntaffär här under, de kanske har).

2010-05-24 @ 11:22:03
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis hörru!

2010-05-24 @ 22:02:39
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback