Superduperbra

Jag har nu på förmiddagen varit på sjukhuset i grannstaden för att jag hittade ett manligt könsorgan på mig igår när jag duschade. Jag som flata tål liksom inte att ens se en sån så det var väldigt traumatiskt. Jag har inte känt den där förut och ingen annan har sagt  nåt heller eller också tyckte dom om det jag vet inte vilket. Det blir iallafall operation på söndag kl 6 på morgonen.

Näe jag skoja om nu någon trodde på mig. Jag har däremot varit på samma sjukhus för att en sköterska skulle kolla läget med hur jag sover med "snarkmasken". Inte visste jag att allt registeras och då menar jag allt! Hon såg att jag inte hade haft på mig den varje dag sedan jag fick den tex. Jag drog till med att jag hade haft det bästa sexet ever och somnat strax efter, hon skruvade på sig lite generat men hon ska inget säga för hon ska ha bebis i november visade det sig så oskuld är hon ju inte.

Iallafall så fick jag mycket beröm, eller ja, kanske mer att masken nu gör att jag inte snarkar alls och inte en enda störning. Innan masken hade jag ju 20 sömnstörningar per timme och nu var det 0.0! Alltså ingenting, nada, nothing! Det ni. Nu ska jag använda den varje natt och HELA natten för att vakna mer utvilad för nu vet jag att jag inte har sömnapné så länge jag använder den. Mia kommer antagligen i helgen så då får hon ge er rapport på såvida jag snarkar eller inte, om jag nu inte har det bästa sexet ever igen då och somnar som sagt.

Ni kanske undrar varför det inte finns några som helst bilder någonstans efter flytten? Det kan bero på att datorn envisas med att inte vilja ta emot några bilder från min mobil så länge jag har en dongel installerad, helknäppt men hoppas få igång mitt bredband snart och då blir det bilder igen.

Här regnar det och är svinkallt. Hur är vädret hos er?




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ännu mer motivation att använda den då!

Här är så aptrist väder att jag helst inte vill skriva om det..

Sv. JAA!

2010-05-25 @ 18:20:32
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Jonna

HAHA ja jag har sett det avsnittet också! Så sjukt roligt!



Men den här damen var inte så svart i hyn, utan har svart långt hår och svarta buskiga ögonbryn bara. Skit söt!

2010-05-25 @ 20:30:20
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Wiilow Foto - Tankar - Känslor

shit jag trodde på det du skrivit först.....



Tack för dina värmande ord, du betyder gumman. Usch då med din vän. Ja, psykvården är helt åt helvete. I morgon ska vi till tidningen för ett repotage så håll utkik i tidningen...Många Kramar

2010-05-25 @ 22:15:49
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow Foto - Tankar - Känslor

tack♥



2010-05-25 @ 23:05:01
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Japp, den där snarkmaskinen gör underverk. Sambon sover aldrig utan sin och gör han det så är han slut dagen efter.

2010-05-26 @ 08:57:26
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback