Tänker på dig

Minns du första gången vi träffades? Minns du hur vi tittade på varandra första gången när vi var själva?
Du tog din mjuka hand i min, tittade in i mina ögon med dina vackara ögon. Ögon man kunde drunkna i, ögon som lyste kärlek lång väg. En kärlek för mig och bara mig.

Den gången du tittade på mig i smyg, då du inte trodde att jag såg och när du sa att du var kär i mig. Den första tjejen någonsin som du varit kär i. Äkta kärlek rakt igenom sa du. Jag ler när jag tänker på alla gånger du sagt till mig att du älskar mig. Jag hör din röst, jag hör ditt skratt, jag ser dig framför mig när jag framkallar dom tankarna. Din humor som fick mig på fall, din charm som fick mig att älska dig ännu mer.

Tänker du någongång på mig? Vad tänker du då? Kan du också framkalla saker om mig som får dig att le? Det har gått flera år nu sen sist vi sågs och vi kommer aldrig någonsin att ses igen då det är många många mil emellan oss.

Vi hade så mycket gemensamt. Började den ena att säga något så fyllde den andra i. Tankeöverföring på hög nivå. Det försvann, vi försvann och vår kärlek försvann på vägen. Var du verkligen kär i mig? Älskade du mig någonsin? Mina känslor för dig var iallafall äkta, rakt igenom.

Hoppas att du har det bra var du än är idag och hoppas att någon gör dig lycklig resten av ditt liv. Då är jag nöjd.

Kommer aldrig att glömma dig, aldrig någonsin...

Ta hand om dig...för gott.

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback