Barnvakt åt Josefine

Carro tog mig på Facebook förut och frågade om jag kunde sitta barnvakt en stund medan hon och pappa Magnus var på föräldrarmöte på dagis och självklart ställde jag upp.

Det var full fart från då dom gick till dom kom hem. Josefine var inte trött ett skit och var verkligen uppåt väggarna för det mesta men vi har haft det kanonkul.

Här kommer en video och lite kort.





Le Josefine LE!



Josefine bjöd på mat, vad det var vet vi inte och japp vi åt framför datorn såklart




"MIN keps, INTE Sunes!"




Och hon ville inte alltid vara med på bild



Men det ville däremot Bamse...




...och jag





Kommentarer
Postat av: Plutten

haha, ni är väl för söta ni :)

2010-11-08 @ 21:45:13
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Jill

Så härligt! Visst är det kul att kunna vara barnvakt ibland ;-) Drick lite kaffe i små, små, smååå koppar he he =)

2010-11-08 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback