Becka min underbara <3

Jag och Becka sitter som vanligt på MSN och pratar om ditten och datten. Igår hade hon födelsedagskalas hemma hos hennes mamma och blev hemskjutsad av mammans väninnor, hon var lite berusad och talade om av någon anledning att hon måste göra en grej innan hon börjar skita.





Jag frågade henne om det fanns fler tvångstankar och hon fortsatte ännu galnare.





Förstår ni hur roligt vi har eller? Och det roligaste är att hon ser inte ut att vara sån här, även dösnygga tjejer kan faktiskt vara så här galna och jag älskar det! Jag älskar DIG Becka min underbara Nöboll! Tack för att du finns. <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Mohammed

Haha det var annorlunda tvångstankar!



Jag håller med, finskan är inte heller det charmigaste språket :P

2010-11-22 @ 00:03:38
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Mohammed

Det e ju det, hade man vart över 30 så e de bara kul, men att en tjej i min ålder tror jag e femton. Hehe illa.

2010-11-22 @ 00:20:18
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Linda2

Att ha någon som man kan få skratta och flamsa

(ibland en halv natt) med betyder jättemycket.

Det är bara det att man är helt slut efteråt,

och det är duschen nästa. Att ha en själsfrände

i denna humor betyder är guld värt !

2010-11-22 @ 14:09:46
Postat av: nöbollen

Ja,de är jag som är Rebecka...haha

Mina tvångstankar är inget jag iaf lider av,ännu bättre,de underhåller snarare,å de tydligen!=P

2010-11-22 @ 14:27:56
Postat av: Sune...the girl

Sv till Linda: Ja det betyder mycket att ha någon att skratta med och åt som tar det på rätt sätt. Becka är sån :)



Sv till Nöbollen: Hahaha dom roligaste tvångstankarna ever i alla fall :D

2010-11-22 @ 14:38:53
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahaha. Hon verkar vara en bra människa den där Becka!

2010-11-22 @ 17:53:28
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback