Chock, böl och Biggest Loser

Ja då var det äntligen dags för final i Biggest Loser Sverige. Jag satt på cykeln och cyklade idag bara 7 km. Varför? För att jag böla lite då och då, ja jag vet men jag är sån, känner sån glädje över hur dom har lyckats på egen hand i 3 månader efter att dom skildes i somras. Invägningen på samtliga fick mig att bli chockad men mest chockad blev jag såklart då vinnaren Karl Fredrik Jonsson visade sig ha gått ner en hel vuxen människa, nämligen hela 75.5 kg. Herregud säger jag bara, jag gapa som en fågelunge som väntade på mat men glömde att stänga den igen. Den var verkligen wide open! Jösses vad människan har presterat. Ja det hade dom gjort allihop med KF som han kallas vann verkligen rättvist.

Detta triggar ju verkligen en annan också liksom. Grattis som FAN KF!


Hur KF ser ut idag, hur han såg ut förut finns att hitta några inlägg tidigare som jag skrev.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback