Detta går till historien

Jag skrev ju i veckan att julgardinerna inte kommer upp förrän det är 2 veckor kvar till jul, jag ångrade mig. Detta går till historien för mig, jag har aldrig i hela mitt vuxna liv satt upp julgardiner så här tidigt. Till och med en duk ligger på bordet. Jag brukar ha adventsljusstaken i vardagsrummet och tända ljus varje advent men den ligger någonstans i källaren och jag orkar bara inte gå ner och leta som fan efter den så i år blir det inget sånt, det går också till historien faktiskt.

Ute snöar det som fan så man är ju rätt glad över att man inget eget hus har, slippa skotta all jävla snö! Jag har bott i parhus med tillhörande parkeringsplats bredvid och all snö verkade blåsa just på min uppfart, det var inte det roligaste jag visste precis.


Det blev lite mörkt eftersom det är ljust ute



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint Sune! det är nästan som man har blivit bjuden på fika hemma hos dig!

2010-11-28 @ 13:22:35
Postat av: Jessi Fox

jävla bögdator och ta bort mina uppgifter

2010-11-28 @ 13:23:17
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: absolutjohan

Ut och skotta med dig!

2010-11-28 @ 15:13:11
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Nina

Ååh, supersnyggt! Trevlig första advent!

2010-11-28 @ 16:38:23
Postat av: Plutten

Åååååh! SÅ MYSIGT! GOD JUL PÅ DEJ SUNISEN!;)



Jaaa, men pussa lite extra på dina fina missar:) Choklad älskar dom! Dom både äter och dricker choklad. Synd nog finns ingen skinka hemma, det är det bästa mina missar vet:)

2010-11-28 @ 18:25:22
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback