Dottern på middag

Igår frågade jag min dotter om hon ville komma på middag idag och ja det ville hon ju, eftersom jag köpte 2 kg kycklingfilé i lördags så blev det ju förstås det idag. Kycklingfilé med currysås och pressad potatis, det var skitgott. Hon åt 511 gånger medan mamsen åt en enda gång, man vill ju inte att ens dotter ska svälta eller hur? Precis!

Hon frågade om mina bloggläsare inte var trött på att bara se kort på mig, henne och katterna. Och? Här är ett till kort bara för det.


Och hon ville ge sin iPhone till mamsen men jag gillar ju inte rosa så jag sket i att ta emot den.

 

Jag behåller hellre min Nokia 6220 faktiskt för den har mycket mycket bättre kamera och det var bättre kamera jag ville ha och dator har jag så jag behöver ingen dator i min mobil, jag behöver inte vara ute på nätet dom timmar jag inte sitter vid datorn dessutom tycker jag att den är stor och otymplig.

Ja jag vet att iPhone 4 har 5 mpkamera med blixt men nu skrev jag om dotterns eller hur? Japp hon har storasyster till 4an. Skitsamma jag vill inte ha touch, jag hade en sån en månad och det var en månad för mycket enligt mitt tålamod.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jess

iPhone 4 är bra.. sen kan man ta bort bumpern ;) så blir den svart , hihi

2010-11-02 @ 16:54:08
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Plutten

Jag skulle fan inte heller palla touch. Sambon har iPhone, och han har sagt jag kan få ta den när han köper ny. Men aldrig säger jag!



Haha...men suuunisen då! Jag gillar också tuttar;) men inte när mina växer:P det räcker nu!

2010-11-02 @ 19:13:18
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback