Fan oxå!

I flera dagar har jag vart sugen på grynkorven som legat i frysen i några dagar, jag har bara inte orkat göra det...förrän idag. Oj vad jag längtade tills jag skulle få göra i ordning maten och få njuta av grynkorv. Nu när den hade tinat så såg jag ju, fan oxå! Det är ju inte grynkorv utan värmlandskorv! Hur jag kan ta så fel? Ja ni, det är inte svårt för dom är väldigt lika. Se här.

Grynkorv (korv med gryn i)




Värmlandskorv (med potatis i)


Så ni förstår säkert hur jag kunde ta fel eller hur? Precis. Jag tror inte ens jag någonsin ätit värmlandskorv förut, ska ju bli intressant hur det smakar i och för sig men ni vet hur det är när man känner smaken i käften och sen blir det helt jävla fel, surt sa räven men nu lär jag läsa på etiketterna mer än en gång. Jag återkommer om den där jävla värmlandskorven senare får vi se om det blir bu eller bä.


TILLÄGG: Det var fan inte så pjåskigt faktiskt, inte så hemskt olikt grynkorv men jag gillar grynkorven bättre.





Kommentarer
Postat av: Junitjej

Förstår verkligen om du tog fel. Det var inte lätt att se skillnad.

2010-11-07 @ 19:52:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: absolutjohan

I-landsproblem är de bästa problemen, eller hur?

2010-11-07 @ 20:47:33
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback