Jag gillar det inte alls

Idag var jag tvungen att ge mig ut i snöhelvetet. Först åkte jag till macken för att skicka iväg lite paket med Schenker, eftersom mina fötter gör ondare när det är sånt här skit på backen så tog jag cykeln. Det var modd överallt men jag slirade men satt kvar på sadeln. Efter det cyklade jag vägen förbi ICA, där fick jag en snöboll i ryggen av ett en kille på ett gäng av 10 snorungar. Dom såg att jag kom, dom flyttade fan inte på sig utan fortsatte att gå i bredd, jag visade mitt missnöje genom att typ väsa åååh fast lite annat ljud jag inte kan beskriva, när jag väl kom förbi så fick jag då snöbollen i ryggen. Inget hyfs bland ungdomar alls idag.

Jag lämnade aktivitetsstödspappret på AF och cyklade sen till ICA för att handla lite, idag blir det ÄNTLIGEN våfflor som jag var så sugen på igår kväll så jag höll på att bli knäpp men igår kände jag inte för att gå ut då det var i stort sett snöstorm här.

Nu ska jag inte gå ut mer idag, finns ingen anledning alls så nu blir det till att mysa till det inomhus istället.

Vad har ni gjort hittills och vad har ni för planer för resten av dagen?



Kommentarer
Postat av: Doris

Snöoväder här med bläh

Sköt om dig !

Kram

2010-11-11 @ 22:10:59
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback