Jerry - en slusk?

Jag tittade ju på "Biggest Loser" kl 20 när det gick på tv så jag tittade på "Ung och bortskämd" på svtplay istället nu. Dom har verkligen ändrat sig från första avsnittet måste jag säga. Lite mer pli på dom, både städade och diskade utan vidare, tummen upp för det.

Det fokuserades rätt mycket på Jerry i kvällens avsnitt och eftersom han syntes mycket i rutan så kunde jag inte låta bli att tänka på en sak. Han hade samma kläder på sig varje dag. Man fick se när dom låg och sov på morgonen då det kom in militärer i rummen med megafon och grejer för att väcka upp dom. Jerry hade en grå t-shirt och en beige stickad tröja över när han låg i sängen. Dagen efter fick dom ett uppdrag då dom skulle samla in grejer till Radiohjälpen som dom sen skulle sälja på loppis, samma tröjor. Dagen efter när dom stod på loppis, samma tröjor. På kvällen var dom ute på krogen och roade sig, alla andra gjorde sig fina, bytte kläder men Jerry hade samma tröjor. Dagen då han åkte ut, ja just det, det var han som åkte ut, då hade han SAMMA tröjor igen! Jag vågar inte ens tänka på om han ens bytte kallingar på hela veckan, duschade? Gjorde han det?

Blä blä bluttan blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback