Jodåsåatteeeeeee

Igår skrev min vän Becka på FB att hon tittade på ett gammalt avsnitt av "Spårlöst". Jag skrev att jag ser inte såna avsnitt mer än en gång, hon berättade att det var när Peter Jöbacks man Oscar och hans bror letade efter sin mamma. Shit just det avsnittet missade jag när det gick på tv, kollade på tv4play men nej då där fanns det inte längre, tittade på tv.nu och såg då att det skulle gå i repris nu kl 8 på morgonen. Jag kände att jag verkligen ville se det så jag ställde klockan på 7.45, jag somnade innan midnatt igår och nej jag är inte sjuk. När vaknade jag då? 6.18! Kommer jag någonsin få höra mitt alarm på mobilen tro? Varför är min kropp inställt så här konstigt? Det är ju liksom inte första gången jag vaknar långt innan jag ska upp.

Jaja Nogger och Iza är glada över att matte är uppe redan i alla fall, upp i sängarna och stensomnade. Tvätt på schemat idag och kanske gå till stan med Ewa.

Har ni sovit gott?


Kommentarer
Postat av: nöbollen tefan

ja de är tur du har mej!S

2010-11-17 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback