Julskyltning

Visst var det mysigt att det var snö äntligen på vår julskyltning men det hade inte behöva yra snö och blåsa kallt för det! Tur att man bor i en liten stad där affärerna inte ligger långt ifrån varann, det var typ in i en och ut till nästa bredvid. Det inte bara yrde snö, det var yrande folk också. Det var  ta mig fan folk överallt, julskyltning är då folk visar sig, då kommer dom ut från sina kokonger, tokhandlar julklappar och spärrar vägar så andra inte kommer fram. Det är inte okej.

Jag och Ewa var på stan i 2 timmar. Vi hade hennes 10-årige son också som hon typ fick släpa med ut, han följde med en stund sen gick han till sin pappa som har ett fik i stan. Där skulle han sitta tills alla hade gått hem typ, ja kanske till och med till det var sommar eller nåt. Jag som inte skulle besöka ICA på hela helgen var där i dag också, det var inte hälften så mycket folk som igår, näe för folket var ju på stan, den här hålan är inte så stor att det kan vara knökat precis överallt och det tackar vi för.

Ännu en julklapp är inhandlad, också denna gång till dottern, kan vara så att det är att jag bara har henne att köpa till kanske? Kan så vara kan så vara.

Har ni vart på julskyltning idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback