Katternas önskan gick inte i uppfyllelse

Jag la mig i ett oljebad förut dels för att jag frös så förbannat och dels för att olja är bra för kroppen. När jag hade badat ett tag drog jag ur proppen och båda katterna satte sig och illglodde i avloppet. Jag satt kvar och tvålade in mig medan dom satt där, jag frågade vad dom höll på med och Nogger tittade upp på mig:

-Vi kollar när du spolas ner.

Jag: -Vadå spolas ner? I avloppet menar du?

Nogger: -Ja vart trodde du, toan eller?

Jag: -Näe det var ju en förbannat dum fråga men varför tror ni att jag åker ner i avloppet? Jag är något för stor för att åka genom hålet här.

Nogger tittar på mig, på Iza som spottar i avloppshålet och går ut. Nogger sitter kvar och mumlar:

-Hoppas hoppas hoppas hoppas.

Asså, jag är inte önskvärd här.



Kommentarer
Postat av: Jess

Hiih..

2010-11-18 @ 19:44:49
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback