King Jay Smith

Efter att ha sett ett klipp med Jay ikväll där han blir intervjuad av Aftonbladet ångrar jag mig vad jag tidigare skrev om Jay Smiths dumhet då han tog hasch i oktober och fick ett positivt svar  på drogtestet. Ingen har nog straffat honom så mycket redan som han själv har gjort och nu förstår jag ordentligt varför han fick vara kvar. Hade han blivit utkastad så vet ingen vart det hade slutat. Han lär nog inte göra om det då det är så mycket omtanke och kärlek bakom beslutet att ha honom kvar, han vill inte svika nån och allra minst sig själv.

När han får se hur Aftonbladets läsare hade röstat i deras omröstning låg han etta med 64 % och då brast det för honom, han som trodde alla skulle vända honom ryggen efter det här, det blev precis tvärtom.

Jay Smith, du är the King of Idol!



Kommentarer
Postat av: airaM

Fint att erkänna ett "fel". ;) Ja, det måste varit överväldigande att känna det stödet.

2010-11-20 @ 15:18:17
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Linda2

Och den här s.k. presskonferensen var ju

helt bedrövlig. Där fick han sitta på en

stol medans en snubbe satt där och tittade

tjurigt på honom, tittade t om på klockan

mot slutet. Och så hör man hela tiden hur

någon tar 2324 kort på honom. Borde det inte

räcka med 5 kort, han lär nog inte ändra ut-

seende på den korta tiden. Tyckte så synd om

honom.

2010-11-21 @ 11:00:56
Postat av: Sune...the girl

Sv: Ja den som straffar honom mest är han själv..han kände sig nog ganska liten. Ja det där med korten fattar inte jag heller, samma var det med kungen när han hade presskonferens när han jagade.. han stod där och ändrade inte min många gånger ändå fotades ett miljontals kort. Idioter.

2010-11-21 @ 11:02:48
Postat av: Agnes

Jay är bäst i hela Idol, han ska självklart vinna! sjukt kul att han ska med till örebro den 8 januari, med alla andra idoler. Jag ska självklart vara där!



www.idolturne.se

2010-11-23 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback