Kul att min blogg betyder nåt

Jag har ju förstått att jag har en del besökare som återkommer varje dag och en del kommer hit flera gånger om dagen även om dom inte har Bloglovin. En del tycker jag är rolig, en del tycker jag är skev, en del tycker att jag har sjuk humor och en del kommer hit för att min blogg betyder nåt, en rolig läsning när man inte mår så bra, man får tänka på annat. Fick återigen en kommentar av en besökare som inte själv har en blogg men som läser min blogg för att få skratta lite. Sånt är kul, ja inte att folk inte mår bra men att man gör nån nytta liksom. Jag har inga planer på att lägga ner den här alls.

Eftersom hon kommenterat så tror jag inte att det  gör något att jag kopierar heller, isåfall får du säga till Linda2!

 

Tack själv Linda för att du får MIG att känna mig betydelsefull!

 

Sen var det någon i lördags som verkligen sträckläste min blogg under 2 timmar (21.47-23.51), sånt är också kul, så välkommen tillbaka du också.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Det är kul att läsa i din blogg :-)

2010-11-08 @ 13:09:18
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: airaM

Visst är det underbart att få sån fin feedback. Då känner man sej verkligen värdefull. Och det är du ju, så klart. Kram!

2010-11-08 @ 13:10:13
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Linda

Ja men din blogg är kul så whatrs not to like liksom!

Älskar din humor och ditt sätt att se på saker.



2010-11-08 @ 13:10:49
URL: http://www.linda.mustica.se/
Postat av: mammatezzan

gillar din blogg jag med, speciellt dina konversationer med katterna =)

2010-11-08 @ 13:55:28
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Linda2

Hej Sune ! Kul att du blev glad för mitt

inlägg. Det värsta är att man blir så bort-

skämd när man har dig som favorit, läser man

någon annans blogg så är de urtråkiga. Du har

en humor och självironi som är helt otrolig.

Jag har börjat läsa från första början för att

inte missa någonting. Så ännu ett tack !

2010-11-09 @ 20:18:30
Postat av: Sune...the girl

Sv till Linda2: Du är go du. Nu vet du mycket om mig men vem är du? Ålder? Gift? Barn? Vore kul att få veta lite om dig, jag som är din favorit och allt :) Kram

2010-11-09 @ 20:55:30
Postat av: Linda 2

Hej igen ! Ålder ? Jisses...När vi skulle

sjunga upp i småskolan så brukade de som

var blyga få sitta bakom orgeln och sjunga.

En sådan där gammal tramporgel du vet.

Har du någon sådan ? Då sätter jag mig där.

Jag är 55 men känner mig som 35. Vägrar att

bli tant men det får ju inte gå till överdrift.

Inga barn, det bidde inget. Hoppas det inte

är någon övre åldersgräns. Jasså, det är det,

och den går vid ? 55. Jaha...Du verkar vara en

"käck och klämmig" tjej så jag får kanske

dispens ? Och så niger även jag med min ischias.

Har gjort det en gång tidigare idag,eller igår

efter ett inlägg - så att vi står och niger

till varandra - så nu har jag fastnat i den

nigställningen. Tänk på mig.,,,

2010-11-11 @ 07:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback