Lite roliga historier som jag fick av Becka

Jag och Becka smsar roliga historier till varandra, jag fick ikväll tre stycken men den ena har nog många redan hört så jag hoppas på att dom andra inte är lika kända. Garvade arslet av mig.



En patient kommer in till läkaren och säger:

-Lova att inte skratta!

Läkaren svarar: -Naturligtvis, jag har jobbat som läkare i 20 år och jag har aldrig skrattat åt en patient.

Patienten tar då av sig byxorna och visar upp det i särklass minsta könsorganet läkaren har sett. Det är inte större än korken till en kulspetspenna. Läkaren kämpar för att inte börja skratta men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till ett ordentligt gapflabb. I flera minuter står han dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans och säger:

-Jag ber så mycket om ursäkt. Jag vet inte vad som tog åt mig. Jag lovar att det inte ska hända igen. Okej, vad har du för problem?

Patienten svarar: -Den är svullen...




En nunna kev in i bussen och sa:

-Jag kommer att dö snart och jag vill ha sex med en man innan det. Men jag måste vara oskuld när jag dör så vi kan endast ha analsex och mannen måste vara singel så att han inte är otrogen.

Chauffören knullade nunnan i rövhålet. Efter akten säger mannen:

-Jag ljög, jag är gift och har tre barn.

Nunnan reser sig upp och säger:

-Jag ljög också. Jag kallas bögÅke och jag är på väg till en maskerad..



Så hoppas ni har fått skratta lite innan sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback