Lite sent

Ja jag vet, det är ett jävla sent första inlägg på bloggen men jag har egentligen inte så mycket att skriva om mer än att jag har jävligt ont i nacken på höger sida, det gör ondare när jag ligger ner med två kuddar bakom nacken. Det har varit så här i ca 5 dagar nu och jag vet helt ärligt inte vad jag har gjort.

Igår upptäckte jag att min volymknapp på min nya mobil är trasig, den går inte att sänka. Jag råkade tappa den i fredags när jag stod och filmade Magnus Carlsson, nån idiot stötte till min hand så den gled ur handen och rakt ner i golvet. Jag har haft många mobiler som åkt i golvet men ingen som gått sönder så den här är verkligen kinkig med sånt vad det verkar. Jag borde fan ha en vadderad mobil. Jag har på högsta volym så nu kan jag inte gå in i affärer med headset för alla hör det så mycket högre än mig så jag får rycka ur hela skiten när jag nu ska in för headset måste jag ha på mig till och från affären, jag är lite beroende av musik så.

Idag har jag sett en underbar film. "The Greatest" heter den med Pierce Brostnan och Susan Sarandon i huvudrollen. Se den om ni inte redan gjort det.

Söndag idag, vad händer då? Inte ett skit. Jag har diskat och vart på ICA, det är allt. Idag ska jag äta grynkorv men det får bli ikväll.

Ja det var väl allt för nu. Tjo.



Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Fin blogg du har! :D Hälsningar från en annan regnbågsperson. ;)

2010-11-07 @ 15:07:49
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Sjukatanke

TÄVLING

Bli veckans tanke och få en länkning högst upp på sidan i en hel vecka!



Allt du behöver göra för att delta är att skicka in din roliga eller sjuka tanke.



PS! Glöm inte att få den tanke som får flest "Gilla!" via Facebook är ena vinnaren, så se till att era vänner röstar på eran tanke nu!



Exempel på tankar:

"Varför heter det greenroom när det typ aldrig är grönt där?"



"Jag älskar internet! Vart annars skulle ett så kort ord som "ok" kunna kortas ner till 'k' bara för att spara en hel mikrosekund?"

2010-11-07 @ 15:26:21
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Sv: Hur jävla svårt är det att kommentera ett inlägg?! Stoppa upp din tävling där bak.

2010-11-07 @ 15:28:00
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Just ja haha! Jag är senil. :P Det låter som en mysig jul! Kram

2010-11-07 @ 15:42:06
URL: http://bimbo84.blogspot.com
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Just ja haha! Jag är senil. :P Det låter som en mysig jul! Kram

2010-11-07 @ 15:42:15
URL: http://bimbo84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback