Måndagens upptäckter

Imorse när jag vaknade och tog av snarkmasken kände jag riktigt hur fejset såg ut, mycket riktigt, märken i hela fejjan efter den, himla tur att jag inte snart ska ut någonstans, ska det verkligen vara så? Tur att jag inte jobbar och ska möta kunder hela dagarna säger jag bara.

När jag drog upp persiennerna upptäckte jag också att det var minusgrader och is på fönsterrutan i vardagsrummet, nu är jag ännu gladare att jag inte ska ut, det är svinkallt i vardagsrummet så nu får jag nog tejpa lite annars vaknar jag en morgon med två katter som ser ut som uppstoppade såna med istappar hängandes på morrhåren.

Läste att dom har upptäckt att värktabletter med Paracetamol inte är bra att äta när man är gravid, foster och framför allt pojkar som kan födas med missbildade könsorgan. Jösses det är ju Paracetamol i dom flesta värktabletter ju, snart vågar väl ingen ens bli gravid.

Solen skiner i alla fall och det är ju nåt positivt i allt elände.

Godmorgon!



Kommentarer
Postat av: Linda2

Hej ! Jag är en ny medlem i din fanclub men såg

att det redan finns en Linda så jag tar till min

allra vildaste fantasi och skriver Linda 2.

Eftersom jag p g a kronisk värk för det mesta är f*,speciellt när jag vaknar så är du den allra

bästa medicinen. Jag går genast in hit och läser och så glömmer jag allt h* här på jorden. Så tack

för allt otroligt du skriver och tack snälla jag själv som var så förträfflig att jag hittade hit.

Bra att du tog upp detta med paracetamol. Skulle

dagens gamla godingar bli genomgångna på nytt så skulle de få nobben direkt, alldeles för mycket gifter i som förstör kroppen. Och jag som ätit 643 långtradare med värktabletter. Jisses.. En sista fråga, ska jag skriva namnet Sune till dig, eller.....? Kramis från Linda 2 (ännu en gång,så smart!)

2010-11-08 @ 11:59:09
URL: http:// för korkad för att klara en blogg
Postat av: Linda2

Ps: Så korkad texten blev,det var inte riktigt

så jag hade tänkt mig,,

2010-11-08 @ 12:00:54
Postat av: Sune...the girl

Sv: Du får skriva Linda eller Linda2, vilket du vill, den andra Linda har en blogg så jag ser skillnad :). Jättekul att jag gör nån nytta för nån tycker jag. Fruktansvärt att du har sån värk gumman :(. Skriv Sune för det är det jag kallas för. Kram (till en smart Linda) ;)

2010-11-08 @ 12:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback