Nån enstaka idiot knackar på

Eftersom jag skulle äta tacos med mig själv igår och det bestämdes väldigt sent att jag skulle följa med ut så hann jag inte äta så mitt första mål mat åt jag kl 2 inatt på en pizzeria och en pizza har nog aldrig smakat så bra som då. Jag vet att det är idiotiskt att inte äta när man ska dricka men det gick bra, jag tog det rätt lugnt. Full var jag men inte så full att jag somnade och det var nog bra att jag åt den där pizzan för det var nog den som körde bort alla idioter som idag annars hade knackat i mitt huvud, nu är det en enda som står och stampar lite lätt bara, inte farligt och jag hoppas han har tröttnat innan jag ska bort på middag kl 1.

Igår var det kul och den bästa trubaduren spelade ju igår.

Jojje

 

Det var mycket folk som vanligt när det var han som spelade och man träffade massa man kände och det var kul. Ewa var till och med uppe och sjöng med Jojje i en låt. Det var kul.

Nedan är en videosnutt med honom som jag lyckades filma innan mobilen dog.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback