Ölkorv och öl

På söndag är det Fars dag och jag hade hjärnstillestånd vad jag skulle ge min käre far. Jag gick ut på FB och frågade och fick massa tips. Ett tips skrattade jag åt och det var ölkorv och öl men vad har jag köpt tror ni? Precis.


3 ölkorvar och två öl blev det. Olika sorters korvsorter och två ovanliga ölsorter.


 

En öl som smakar kaffe och choklad låter väl underbar eller? Tycker jag med.

Snart ska jag iväg på förfest och sen ska vi gå ut och nej jag tar inte pappas öl, oh no jag har egna faktiskt!

Så ja, vi hörs säkert imorgon. Jag ska på middag kl 1 och hoppas på att jag inte är allt för bakis, hatar att vara bakis och försöka att vara social.

 

Ha en underbar fredag ni underbaringar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Den där ölen i plastburk.. Den är skitäcklig!! :( Men jäääävligt snygg :P



HA EN JÄTTEBRA FREDAG SUNE!! PUSS PUSS! Förresten.. Det var länge sedan du ringde/smsade mig! Puss igen!

2010-11-12 @ 19:08:01
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra förslag tyckte jag^^

2010-11-12 @ 19:50:12
Postat av: Anonym

Bra förslag tyckte jag^^

2010-11-12 @ 19:50:57
Postat av: Linda2

Smaken är som baken...jag tycker det hela

låter jättegott. Ska faktiskt ta och testa

nästa gång. Efter att ha fyllt 50 så älskar

jag öl, nästan för mycket. Så det här var ett

bra tips. Kanske testa redan i morgon och skåla

för min käre Far som inte finns hos oss längre.

Det gör jag. Med S Peters cream stout. Men

jag undrar om de här flaskorna är tomma, eller

icke, i morgon Sune ? Är man så där lite på

kanelen så ryker det mesta med. Men jag håller

tummarna !

2010-11-12 @ 21:03:01
Postat av: Anonym

Den ölen har en väldigt speciellt smak , antingen älskarman den eller hatar den .. Jag är nummer två

2010-11-13 @ 06:44:55
Postat av: Sune...the girl

Sv till Linda2: Ja men köp den så får du tala om ifall jag köpte rätt till pappa :) och nej jag var inte ens hemma så dom fick snällt stanna hemma i kylen :)

2010-11-13 @ 09:28:39
URL: http://tillganglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback