Ont i halsen

Inatt när jag skulle sova så kände jag att jag hade ont i halsen, eller ja inte i halsen utan mer bredvid, nej inte axlarna utan ja äh går inte att beskriva, det gör ont längst bak i munnen när jag sväljer. Det går la över tills jag gifter mig, nån som är villig?

Det märks att jag har vant mig vid snarksmasken nu. På lördag ska jag kanske på fest hos några som jag festade med för några år sen och vi har inte träffats på nåt år. Jag drömde inatt att jag var på den där festen, vi satt och pratade och jag skulle ta en klunk öl  och upptäckte att jag hade snarkmasken på mig! Bara masken var på, apparaten var hemma men det roligaste var ju att ingen sa nåt varför jag hade den på mig. Jag frågade tydligen och dom sa att eftersom vi inte setts på ett tag så trodde dom att det var så jag såg ut numera, ja det är ju vanligt att folk har snarkmask på sig liksom. Ja herregud.

Idag är det torsdag och när märkena efter masken försvunnit i fejset ska jag iväg och handla lite.


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Javisst kan man drömma lite kul i bland :-)

2010-11-25 @ 11:40:03
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback