Påminn mig gärna

Ja precis som rubriken lyder, påminn mig gärna. Vadå tänker ni alla vänner av ordning säkert. Jo att när jag är på ICA och tänker, jag kanske ska ta och köpa lite Samarin för det är ju totalt slut hemma, inte en endaste påse undanstoppad i hela lägenheten. Det är då jag verkligen SKA köpa det och inte tänka, äsch det kan jag göra nästa gång, det finns annat jag ska köpa istället för dom pengar jag har med mig. Nu har jag halsbrännan från helvetet och det där "äsch det kan jag göra nästa gång" förbannar jag mig för nu kan jag säga. Mjölk lindrar för stunden visst men den där jävla stunden är förbi, det varar 10 minuter sen bränner det i halsen ända ner till knäskålarna igen. Det är inte okej och ute är det snökaos så jag tänker då rakt inte gå utanför dörrn idag. Skyll dig själv då för fan tänker ni säkert och ja, det får jag väl göra då så påminn mig också att inte klaga nästa gång okej? Bra!





Kommentarer
Postat av: Linda2

Nja, det här är väl inte att förgylla... Jag

är på helt fel plats och frågar. Men du Sune,

och många andra, verkar duktigt insatta i vad

som händer. För 3 dagar sedan försvann ju 3

pojkar, 1, 2 och 4 år gamla när mamman sprang

in i lägenheten och hämtade något.Är de till-

baka ? vad det på riktigt. Någon som vet ?

Har läst men hittar inget. Något snille som

sett/läst något ? Tusen tack på förhand !

2010-11-30 @ 13:01:52
Postat av: Sune...the girl

Hej Linda2: Jag har inte hört nåt om att dom har återfunnits faktiskt så dom är nog fortfarande borta. Om det är på riktigt låter jag vara osagt men hoppas att dom snart kommer till rätta.

2010-11-30 @ 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback