Presskonferens med kungen

Jag lyssnade inte så där jättemycket på vad kungen sa utan mer alla ljud i bakgrunden. Är det kameraljud? Hur kul är det i så fall att ha 511 likadana kort för han står ju i stort sett rakt upp och ner på samma plats hela tiden. Det är alltså många samma ljud så jag antar att det är från samma kamera i närheten av webkameran som Aftonbladet riggat upp.

I början pratade han om älgjakten, det är tydligen presskonferens varje älgjakt men det var väldigt många fler journalister i år och kungen sa att det var flera han inte kände igen. Ja inte fan kom dom dit för att höra hur många älgar som hade fällts hittills i alla fall.

Men jag måste säga att han verkade inte nervös, det är antingen att han är van att försvara sig så han kan det här eller också är det mycket som inte är sant. Och en fråga: Har alla som är med på kungens älgjakt en bajsbrun slips på sig? Den var förfärligt ful i alla fall.



Kommentarer
Postat av: simone

sv: haha feel you, därför vi köpte en massa räkor och någon renande pump, för att slippa städa.. iallafall oftare än sådär nån gång om året ^^ Julstädning typ..

2010-11-04 @ 23:13:52
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

sv: Men.. jag trodde din dotter var en liten en, hur gammal är hon nu..? och jag som trodde DU var runt 22. Vilken miss, haha!

2010-11-04 @ 23:20:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback