Sjukhus och "ny" mobil

Det blev ingen ballekukbussresa för mig i middags. Jag såg en halvtimme innan jag skulle ta bussen att en kompis på FB också skulle till grannstadens sjukhus så jag frågade helt sonika om jag fick åka med henne. Det var hennes mamma som skulle köra och det fick jag. Så gött att slippa promenaden som säkert skulle bli för rask för mina fötter.

Väl inne på sömneneheten fick jag nästintill skäll. Hon var inte alls glad? Varför? Näe för Sune har inte haft snarkmasken sen i maj för jag trodde den var trasig. Tjofräs, hon slängde fram telefontiderna och jag som har trott att det är på morgonen såg att det var visst mellan 15-16, ja då kan det hända att jag sover också ibland men det sa jag ju inte. Det har blåst ut mer luft än jag fått in så jag trodde det var slangen det var fel på men helvete heller, jag hade bara inte satt fast masken ordentligt i sin skena och vips så funkade den igen. Det var på håret att jag fick ta med mig den hem för det är SÅ många på kö som vill ha en sån och eftersom jag inte använt den på så länge så var jag egentligen inte berättigad den.

Men jag har börjat på att bli jättetrött på dagen igen så inatt ska jag leka Darth Vader igen.

Jag köpte en billig mobil på Tradera för ett tag sen, den fick jag hem idag. I min gamla hör inte folk mig så bra så därför var jag bara tvungen att buda in en annan. Den ser nästan ut som min gamla men fan inte i menyerna, dom är ju inte alls som innan. Jag har tagit kort på samma sak från båda mobilerna. Vilken tror ni är från vilken mobil?



Gamla eller nya?



Nya eller gamla?


Den som gissar rätt får en puss till påsk. Bara EN gissning!


TILLÄGG: Vi har en vinnare! Nämligen Plutten. Hon var först med att gissa- Självklart är det översta fotot som är med den "nya" mobilen och får pussen till påsk. Hade hon nu vart singel så hade jag nog hånglat upp henne mot en vägg med Bahamasstrandbeklädd tapet.
Grattis gumman!








Kommentarer
Postat av: Plutten

Den översta bilden är tagen med den nya! Nu hoppas jag att jag får en puss till påsk;)

2010-11-01 @ 18:36:20
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Anonym

På min blogg kan du just nu vara med och tävla om ett par snygga örhängen, kika gärna in och anmäl dig! :)



Är du inte intresserad så ber jag om ursäkt!

2010-11-01 @ 19:24:32
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Jess

Hoppas att bild no 1 är tagen med den nya, hmm då kan det ju inte vara 2110an du köpte ;)

2010-11-01 @ 19:24:43
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Saija

Du är utmanad hos mig! :)

2010-11-01 @ 22:15:59
URL: http://saija.se
Postat av: Anonym

Japp det måste du! :)

För idag (eller imorgon) kanske du har helt andra svar.



Ja usch det är riktigt synd om dottern, 15 mil bort och spyr som en gris och ringer hem och är ledsen. :(

2010-11-01 @ 22:28:14
Postat av: Saija

Ok då, jag ger mig! :) Haha ha en skön kväll!

2010-11-01 @ 22:35:59
URL: http://saija.se
Postat av: airaM

Då var nog lite skäll berättigat... ;)



Jag tror att den nedersta bilden är tagen med den nya.... Öhhhhhhh. Natti.

2010-11-01 @ 23:16:52
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback