Solig tisdag

Jag har sovit 8 timmar inatt och  vet ni vad? Under hela tiden hade jag masken på mig! Det är fan rekord, inget kliande under masken inatt och jag märkte knappt att jag hade på mig den, jag tror att jag har vant mig vid den nu och det är ju gött som fan!

Solen skiner ute och det är minusgrader. Halva vardagsrumsfönstret hade återigen is på sig. Funderar på att sätta en presenning över hela skiten för att det ska hålla kylan utanför och inte komma in. Igår satt jag med täcke på mig och glodde på teve för att det var så kallt. Jag har på elementet på högsta men det är ju som att elda för kråkorna när det ändå inte hjälper.

Det är fan bara lite mer än en månad kvar till jul. Jag har köpt EN julklapp, det är inte okej faktiskt men får hoppas att jag snart kan köpa den andra, min spargris ekar tom, eller ja, hade jag haft en spargris så hade den ekat tom rättare sagt. Har ni köpt några julklappar? Är ni kanske klara?



Kommentarer
Postat av: pezze

nej!!

har i nte köpt ngt..

bara en cool svart/rosa med lite glittrig tråd-invävt i en s.k palestina scarf te min 18-åringa systerdotter!!! :)

ska baka lite kakor eller bullar o litejulgodis oge bort te mina systrar o mormor o styvpappan! :)

Postat av: Linda2

Det är samma visa varje år :) Först försöker

Mammma och jag vänligt få de andra att nu slutar

vi, men icke...Då bestämmer vi att bara något

litet, och så sätts en max-summa. Och så kom-

mer mina julklappar, det ena finare än det andra

och mina julklappar känns urtöntiga. För ett

ögonblick känns det inte roligt, vi skulle ju

bara ge lite....Men det är bara att krama om

dom och glädjas över de fina julklapparna, men

i alla fall..Att springa runt och köpa julklap-

par gör mig helt förstörd i kroppen, för visst

blir det i sista sekund. Alltid, alltid, alltid.

Men det är väl bara att drämma till med fina

saker, och så är vi igång igen med plågan.

Jag är alltså måttligt förtjust....

2010-11-18 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback