Tack gode gud!

Äntligen har Annica Holmquist fått rätt mot Försäkringskassan, det är ju fan att man ska behöva gå ut i media för att det ska hända nåt sånt. Hoppas även Annika fått en ursäkt från FK för det ska hon fan ha! Tack även till dottern Emelie som skrev om sin mamma på sin blogg. Det berörde väldigt många.

Nu har ju Annica haft anhöriga och vänner som kunnat låna henne pengar då hon blev utförsäkrad men tänk om hon inte hade haft det? Vad hade hänt då? Nu får Annica retroaktivt från 1 augusti men dom pengarna ska ju tillbaka till alla hon har lånat av. En värdig jul får hon i alla fall och det är ju bra. Men en spark därbak på FK från mig!

Bilden är från samma sida som artikeln



Kommentarer
Postat av: Plutten

VILKEN GLAD NYHET!!! Jag har funderat över denna stackars Annika många gånger. Jag läste om detta i dotterns blogg och grät och grät och grät...



Jadu Sune...vettekatten vad det är med min mage. Men det känns som det är IBS'en som strular:( Och läkarna dom vill ju liksom inte hjälpa. Men chefen sa idag att jag ska vara hemma imorn, ringa läkarn, får se om man blir sjukskriven...

2010-11-29 @ 18:16:25
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Det finns många på försökringskassan som suger GETPUNG!... Det var bara det. Tack. Hoppas att du mår bra Sune!

2010-11-29 @ 20:08:40
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, SPARK på Försäkringskassan!

Att de inte tgit sitt förnuft till fånga tidigare, och gör allt helt obegripligt gör det inte lättare att vara sjuk direkt...

Jag har ju tack och lov skaplig hälsa ändå, men sitter fortfarande här med ett papper på en sjukanmälan från september, som är omöjlig att fylla i...

Måste ringa och få hjälp av dem.

Men ringer jag två gånger, så kommer jag förmodligen att få två olika instruktioner... :/

De är inte lätta att begripa sig på, när de är så krångliga, att inte ens deras egna handläggare begriper sig på reglerna... :(

2010-11-29 @ 21:41:21
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback