Tadaaa!

Inatt somnade jag strax innan 1 och vaknade 7.18 imorse och dra på trissor, jag var utvilad! Applåder på det tycker jag, massor skulle jag vilja säga. Underbart att vakna och känna att man inte vill somna om, att det nästan var mörkt ute gör inte så mycket, det är årstiden. Snön är ju totalt borta sen några dagar (tack för det).

Fredag idag, tvätt idag (inte tack för det) och mulet men skitsamma, jag är utvilad, hur ofta händer det? Inte så ofta om ni frågar mig.

Katterna var uppe och åt lite, sket lite och gick sen och la sig så nu sover båda igen, det stod en halv öl på diskbänken så jag låter dom sova ett tag till, det susar nog rätt bra i deras små huvuden idag.




Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha exakt!!!! :D

hon har filmat jari typ. hehe.



fan själv somnade jag runt tre och blev väckt vid åtta... uuuuh

2010-11-19 @ 09:05:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jag åker hem nästa helg! får se hur jag gör sen...

2010-11-19 @ 09:08:42
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Linda2

Skönt att du fick sova och känna dig utvilad !

Har själv svårt p g a ryggvärken och inte vill

jag gå upp heller. Tänker att jag istället gör

lite nytta men det tar emot. Jag har städat

ur kylskåpet 03.00 och det gick väl i och för

sig ganska så bra. Men man känner sig ensam

så man nästan får ångest och kryper ner igen

och möts av gnälligt jamande från katterna för

att de får flytta på sig. Och hunden har tagit

min plats och ligger med huvudet på kudden

och totalvägrar att flytta på sig, smackar

bara lite och sover vidare. Hur flyttade man

en sovande gris på 45 kg ? Så då är det bara

att ligga skavfötters med honom som har snott

kudden min. Får nu en omgång sängkläder till att

tvätta.

Finns det något forum för oss som inte får

sova på nätterna ???????

2010-11-22 @ 13:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback