Tji fick han

Jag lyssnade kvällen då en porrskådis ringde Gert Fylking då han jobbade med hans program på Rix FM "Gerts värld". Hon tyckte det var för mycket prat och för lite verkstad så dom avtalade en dag då hon och hennes pojkvän skulle komma till studion och ha sex. Jag bara skrattade för jag trodde inte att det skulle gå igenom. Gert är och har vart i flera år en "snuskgubbe" som inte har så mycket annat i sina meningar än just saker som har med sex att göra. Hela veckan har han varnat lyssnare att stänga av onsdagen den 24e november runt 22 om dom nu inte ville lyssna på när två har sex i studion, han har verkligen tjatat och gnatat om detta som en annan jävla LP-skiva med 511 hack i.

Igår hade han möte med sin chef Christer Modig också kallad "Det lilla äcklet", det skulle inte bli av enligt chefen men Gert gör som vanligt precis som han själv vill. Kl 22 slog jag på Rix FM just för att bara höra i början om det skulle bli av, jag är inte ett skit intresserad av två personer som har sex i radio. Gert satt och väntade på Cheeta som porrskådisen kallas, efter en stund ringer han upp henne och undrar vart hon är, hon är hemma säger hon då. Då visar det sig att chefen hade ringt upp henne och sagt att hon inte var välkommen dit eftersom Christer (chefen) känner Gert så väl att han trodde att han fullkomligt skulle skita i vad han sa och ta dit henne dit ändå.

Gert ringer upp chefen och detta samtal gick då ut i sändning. HÄR kan du lyssna på det.

Nu påstår folk att det kan vara en PR-kupp för att dra folk till programmet men det undrar jag för Gert har blivit utskälld av chefen ett antal gånger förut då han jobbade på Rix Morronzoo och höll även på att bli sparkad. Det återstår att se.



Kommentarer
Postat av: Britt

Varför vill man höra folk knulla på radio? Lika lite som jag vill höra folk äta och skita vill jag höra dem knulla.

2010-11-25 @ 18:58:47
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: ?

gert borde gå i pension -är han inte 65 ?

2010-11-25 @ 19:16:32
Postat av: Frogprincess

Jag tillhör också dem som tror att det var en PR kupp. Men visst har han fått uppmärksamhet för det.

2010-11-26 @ 00:26:49
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback