Vissa delar av min kropp får lida

Jag skulle skicka iväg en skrivare jag har sålt, jag packade den så väl så. Utlämningsstället ligger inte alls långt härifrån men ska man gå med en rygg som bara får lyfta 5 kg och som gör ont redan vid 3 kg och dessutom två fötter som gör ondare i det här vädret så känns det som jag skulle gå till andra sidan av stan. Mina föräldrar är inte i stan, Ewa har ingen bil längre så det var bara att knata det. Min rygg gjorde satans ont, mina fötter skrek men jag knatade på, det gick men nu bankar ryggen på mig bakifrån (hade vart väldigt scary om den hade bankat på framsidan måste jag säga). Jag gick i alla fall till ICA efteråt, ja det var jag och halva min stads invånare typ, fan jag skulle handlat igår.

Min morfar var trädgårdsmästare, min pappa har väldigt gröna fingrar och min syster har ärvt hans gener, jag däremot, finns det någon färg som är tvärtemot grönt så har jag den färgen när det gäller blommor. Mina blommor som jag köpte i somras som jag har i köket är stendöda, dom tål inte direktsol, oj då! Idag köpte jag andra.



Dom stendöda




Dom nya, har inte haft julstjärnor på flera år för jag har trott att katter äter på dom och dom är ju giftiga men kollade på nätet och katter äter inte dessa ens eftersom dom ger ifrån sig nån doft katter inte tycker om. 2 stycken för 39 kr, tyckte jag var jättebilligt.


Julgardinerna sätter jag upp när det är typ 2-3 veckor kvar till jul annars är jag mätt på allt vad jul heter innan det ens gått över till december.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips; Det finns fina plastblommor:)



/ anonym

2010-11-26 @ 12:54:24
Postat av: Sune...the girl

Sv till anonym: Jag har platsblommor dom flesta år av mitt vuxna liv, trött på såna nu ;)

2010-11-26 @ 13:35:22
Postat av: Doris

Lycka till med julstjärnorna, jag brukar lyckas ta kål på dem rätt snabbt ...

Den enda blomman som överlever hos mig är Fredsliljan, när den behöver vatten slokar bladen och när jag har vattnat reser de sig upp igen och den blir hur fin som helst ;-).

Sköt om dig !

Kram

2010-11-27 @ 01:12:41
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback