Anders Bagge talar i tungor med Gud

Man kan inte riktigt tro att Anders Bagge faktiskt är kristen och tror på Gud som han svär i Idol men varje dag ber han därför Gud om förlåtelse och ibland i tungor.

Min mormor & morfar var religiösa och när jag var liten var jag ibland med dom i kyrkan och en gång när jag satt där så började alla prata konstigt, blunda, skrika och falla omkring. Jag själv såg mest ut som en fågelholk och blev rädd. Jag och min syster var med på en del kristna läger, det var faktiskt kul men några religiösa själar blev vi inte jag och syrran, det var kanske det som var tanken för mormor men tji fick hon liksom. Dom var annars inga människor som prackade på sig sin "skit" som jag säger, tyckte aldrig att vi var sämre människor för det.

Åter till Anders Bagge då. Han har ju svår panikångest och det är inget att leka med, folk som aldrig haft det vet inte hur det är. Jag själv har aldrig haft det men jag har några i min närhet som har det och man är maktlös och det är fruktansvärt att se en människa må så dåligt. Men nu när han träffade sin fru Sarah som såg honom på tv och ville ge honom några råd blev han mycket bättre. Hon kan ju inte vara annat än det bästa i hans liv då, hon behövs för att han ska må bra helt enkelt. Plastpappa till 3 stycken är han också och hans stora villa fylls av barns glada skratt, precis som han önskade.

Bilden har jag snott från samma sida



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Vad oväntat.. Bagge nya Runar?

2010-10-11 @ 10:35:59
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback