Bingo bingo bingo!





Ja jag vet, jag har ju redan skrivit ett inlägg om bingo men jag gör det igen. Jag är ju lite fattig, lite snål, lite otursförföljd när det gäller spel, därför blir det inte att jag spelar bingo varken live, Bingolotto (utom på uppsittarkvällen före julafton då det är ett måste) eller på nätet. På nätet finns det ju hur många bingosidor som helst, det är en enda stor djungel av dessa sidor. Jag hittade en sida förut som verkade rätt bra. Det finns chattsidor, en ordlista över ord du kanske inte förstår när det har med bingo på nätet att göra. Det kan ju vara bra att veta kanske. Information om bilbingo och skraplotter finns också.

I Maria games på den här sidan hittar du tex Tornadoball. Såna här spel kan jag spela om det inte kostar nåt förstås.



Visste ni förresten att bingo funnits sen 1500-talet? Inte jag heller men så är fallet men herregud vad det har utvecklats, kanske är bra det. Undrar vad priset på 1500-talet var, kanske en påse malet mjöl som grannen gjort eller nåt.

Det finns ett forum som du kan skriva i och diskutera både om bingo eller nåt helt annat. Ja det står massor på den här sidan så är du nyfiken så är det bara att besöka den alltså. Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

crap crap crap! :) men ska mobba dig när ni får snö också! :P



åh ja e fan beroende av bingo!

2010-10-14 @ 15:01:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Joakim

haha jasså så pass asså? tack! Det vita är klister haha, limmade nämligen i morse.. borta nu men

2010-10-14 @ 17:51:26
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback