Bloglovin och blogg.se suger getstjärt

I flera dagar har Bloglovin krånglat. Dom bloggar jag följer har jag på Bloglovin och då tycker man ju att det ska funka felfritt också men icke sa Svea. Även om man trycker på krysset därnere i högra hörnet så försvinner inte sidan och övergår i vanliga bloggadressen. Sen är det Blogg.se som krånglar titt som tätt. Dags för dom att önska sig en ny server i julklapp kanske? Det är iallafall väldigt irriterande när man ibland ser att det bara snurrar och snurrar och inget händer. Ibland ser jag inga kort där bloggarna säger att det ska vara det. Är det bara jag som har problem med detta eller? Tell me liksom.

Trevligt besök förövrigt och nu får vi hoppas att det inte tar hundra år innan vi ses igen!

Ensam mamma söker idag och gud va gott, ja det är då jag ska äta! Jag har cyklat 1 mil på min cykel idag så jag förtjänar att få äta morotsstuvning och bacon...faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Blogg.se verkar ha allvarliga problem nu förtiden. Ofta kommer man inte ens på bloggarna :(



Bloglovin däremot har jag inte haft några problem med alls!



Hoppas det löser sig med bloggeritet på blogg.se snart!

2010-10-11 @ 12:11:44
URL: http://www.linda.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback