I love Morgan!

Ja herregud vilka roliga Facebookvänner jag har. För några dagar sen hade jag en konversation med Hege och Annika i ett inlägg jag skrev. Det lydde typ:"Jag vill också till Ullared!" och det där tog dom fasta på. Annika skulle dit och Hege frågade Annika om inte hon kunde köpa ett par "I love Morgantrosor" till mig. Och vad tror ni Annika gjorde då?




 

 

Precis! Hon köpte dom såklart! Idag kom ett paket med posten och där var dom plus en tidning med Morgan och hans underbara polare Ola-Conny! Jag misstänkte att det var det som skulle ligga i paketet då Annika tog mig privat igår och frågade efter min adress. Ja jösses. Trosorna är dock ganska stora så jag vet inte om Annika tror att jag har en riktig ladugårdsvägg! Men tack snälla Annika, du fick mig verkligen att asgarva när jag öppnade paketet iallafall.


Kommentarer
Postat av: annika M_Gräddnos

Vassego min vän!



Nu tog jag ju den storleken som jag själv har..men du ska väl inte ta på dig dom utan sätta upp dom på väggen såklart va??

Tycker det är så roligt att överraska folk..men du hade ju räknat ut det innan.Du kunde väl iaf låtsas att du blev liiite häpen??

2010-10-08 @ 22:06:59
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: Hillevi

Ska de användas eller ramas in? ;-)

2010-10-09 @ 09:19:35
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback