Jag har fått sova

Igår kväll gjorde jag välling till Josefine och vi skulle se på Idol...trodde jag men nehe 20.05 sov hon sittandes med flaskan i munnen, hon fick sova vidare i soffan och jag bar in henne när Idol var slut.

Imorse vaknade jag 8.45 av att hon låg bredvid och bara tittade på mig så jag har ingen aning om när hon vaknade för hon är ju inte sån som gallskriker när hon vaknar precis.

Efter frukosten som bestod av macka och mjölk (gröt ville hon inte ha) borstade hon tänderna.


Hade jag inte sagt att hon måste ta på sig kläder hade hon gladeligen stått och borstat tänderna hela dan. Nu är hon dock påklädd och hon har bytt blöja på sin docka som verkar ha nåt fel på sin mage för varje gång har den bajsat (hon byter blöja en gång i kvarten). Det är så roligt att lyssna på henne när hon pratar med dockan och katterna då? Förr var det hurrarop om dom kom till henne nu är det "Gå bått häjifåååån!". Tiderna förändras även för Josefine.







Kommentarer
Postat av: emmelist

haha gerej!! alla är snygga i mina ögon! så de så! du har stor chans att hamna där. bara så du vet ;)



å en jädra tur att hon gillar att borsta tänderna ;)

2010-10-09 @ 10:24:56
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Plutten

Vilken underbaring då som borstar tänderna utan att grina illa:D



Svar; Jag har alltid gillat killar som ser lite hmm...hur ska man säga...som ser lite pundiga och trasiga ut:D Det ska synas att man lever helt enkelt! Han är jävligt snygg i mina ögon:P Men smaken är ju som baken;)

2010-10-09 @ 14:14:45
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahahaha nämen gud så söt hon var!

Skulle vilja se dig med ett barn. Vet inte varför dock.



sv: JA, JÄVLA KÄRRING! Du anar inte hur arg jag blev! Näe, hon kunde inte missförstått med "Lappa" Då hon gestikulerade med handen innan som i en klappning. Usch. Jävla skitmänniskor.

2010-10-09 @ 16:32:20
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Åhh , hon måste ha jätte kul hos dig. Vad söt hon är!

Kul att hon gillar borsta tänderna, finns många som inte gör det.



Hur blir kvällen?

Kramar

2010-10-09 @ 17:44:28
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback