Japp

Imorgon ska jag till sjukhuset i grannstaden, det är ju ingenting tänker ni, nä precis, om det inte vore så att ballekukbussen inte åker in vid sjukhuset på flera timmar. Den stannar däremot vid vägen som är 1 km därifrån. Jag har 20 minuter på mig med två fötter som vägrar att samarbeta om jag går för fort och det är det jag måste göra om jag ska komma i tid. Jag skulle kunna åka ner till stan och byta där men då är det 511 bussar att hålla reda på vart dom går in och hinna med den och till sjukhuset.

Nån som har lust att ställa en cykel vid vägen alternativt stå med en kundvagn och skjutsa mig till sjukhuset? Jag hatar fittbussar som inte går som JAG vill helt enkelt. Just nu skulle jag kunna slänga varenda glas i väggen, alla tallrikar i golvet och även den här ollonbeklädda datorn! Besöket tar en kvart är det värsta, jag kan lika gärna passa på att fråga om dom inte kan ta in mig för lite fettsugning när dom ändå har mig där.

Jag kommer inte lugna ner mig förrän imorgon eftermiddag när jag är hemma igen så det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback