Kanelbullens dag

Ni har säkert inte missat att det är Kanelbullens dag idag va? Näe verkligen inte jag heller. Jag var på ICA förut, där kunde man köpa 4 bullar för 15 kronor, jag ignorerade skylten. Jag ignorerade också alla bullar som alla hade i sina kundvagnar/korgar, jag försökte ignorera doften av alla dessa jävla kanelbullar. Flera vänner på FB har tjötat om kanelbullar, jag lyssnar på Mix Megapol och vad får jag höra? Jo två töser som har studiedag idag står och bakar just dessa bullar, jag behöver inte ens bli sugen på kanelbullar för jag är redan mätt på dessa! Nej jag köpte inte en enda och jag tänker då rakt inte stå och baka dom heller.

Bara för att gå mot strömmen ska jag banne mig köpa en imorgon eller om jag istället cyklar 2 mil, svårt val.



Kommentarer
Postat av: Anonym

I min ICA så fick man 3 för 20 kr..Det var ju durt jämfört med din ICA:(



Jag äter inte kanelbullar själv, men snäll som jag är så köpte jag till mina 3 gossar här hemma!

( jag köpte Vienetta till mig själv så jag blev inte utan)



Ha en bra dag,Sune!

/ Annika

2010-10-04 @ 13:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback