Man blir ju lite fundersam

I oktober förra året hämtade ju jag Nogger, en vecka senare råkade hon fastna med en klo i mitt lår. Det började att klia sen spred det sig till båda låren, jag hade utslag som blev sår lite överallt. Det var då jag fick tid på hudmottagningen och under 15 gånger fick jag sola och fick ligga i kalibad.

Nu när jag ser det här klippet så tänker jag ju såklart på min situation eftersom det då kom när Nogger råkade riva mig. Masken som den här kvinnan fick i sin kropp har än så länge inte upptäckts i Sverige men med min otur så är jag säkert först med den eller nåt. Katter som kommer från ett hem där renlighet och städning knappt förekommer kan det föra med sig sjukdomar just från katter till människor så vem vet. Hemmet där Nogger kommer ifrån var ju allt annat än det perfekta hemmet om man säger så.

Vem vet vad jag har fått liksom.


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Å fy... jag kunde inte titta klart på det där klippet. Fick för mig att det är något sådant som har krupit upp i min hjärna och nu håller på att äta upp den...

2010-10-25 @ 10:50:54
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: emmelist

hahaha foton mailade till dig? du är stöööörd. :)

2010-10-25 @ 18:12:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback